Цього літа турецькі і європейські готелі істотно знижують ціни для туристів. Однак українські турагентства розповідають клієнтам про те, що відпочинок дорожчає і заробляють на великій різниці в ціні на тури.

Через економічну кризу цього літа Європа заманює туристів додатковими знижками. Так, в Греції в нинішньому сезоні ціни в більшості готелів знизилися на 10%, а деякі готові поступитися і до 20-25%.

За даними видання, вартість двомісного номера в хорошому тризірковому готелі зараз становить близько 40 євро, а апартаменти такого ж рівня здаються за 20 євро на добу.

Також через економічні проблеми в травні ціни на свої готелі на 7-10% знизили і в Іспанії. У червні відпочинок у цій країні подешевшав ще на 5-7%. Крім того, Греція та Іспанія помітно пом'якшили візові умови для туристів. Активність греків та іспанців змусила переглянути тарифну політику і в інших країнах, насамперед у Туреччині.

У цій ситуації українські туроператори на словах підтверджують, що вартість відпочинку в Європі дійсно знизилася, але про суми знижок багато хто воліє мовчати. Так, якщо грецькі та іспанські готелі дають знижку в 10-15%, то в пакетній пропозиції знижка ціни на проживання не перевищує 3-5%, а то і зовсім відсутня.

Як зазначає видання, українські турагентства заробляють на непоінформованості туристів чималу маржу. Наприклад, на сайті тризіркового готелю Lomeniz на Родосі доступні для прямого бронювання двомісні номери по 40 євро на добу. З урахуванням перельоту (300 євро за людину) і страховки (20 євро) подорож на двох обійдеться в 950 євро. Наші ж турагентства продають путівку на двох в цей готель за 1,3 тис. євро. І це з урахуванням додаткових знижок на переліт і проживання, які турагентства отримують від готельєрів, і низької ціни чартерів.

Таким чином європейські готельєри, які сподівалися заманити більше туристів за рахунок знижок, лише сприяють збагаченню українських туроператорів.

Нагадаємо, минулого року туроператор «JoinUP!», який маєв свою філію у Львові на вулиці Шпитальна, 10, відправив львів’янина із малолітнім сином у «пекельну» відпустку .

Замість оплаченого тризіркового готелю (за 18830 гривень), родина потрапила у справжнє пекло із змією, комахами, ящірками та не придатними для відпочинку умовами.

Foto0

Сьогодні чоловік вже третій місяць добивається правди та намагається притягнути до відповідальності турагнство «JoinUP!» у Львові за належні туристичні послуги, зловживання шахрайство і грубе порушення законодавства України».

За словами Михайла Голубки, турагентство підібрало йому готель фотографії якого цілком влаштовували.

Foto7

«2 липня 2015 року, я звернувся до туроператора «JoinUP!», який розташований за адресою: м.Львів, вул.Шпитальна, 10 із метою придбання туристичної путівки… Вирішив зробити  дитині подарунок і відвезти його на море. Попросив представника офісу, щоб мені підшукав тур разом з неповнолітньою дитиною-сином на місяць липень. Вимоги були прості, а саме: перша лінія, відсутність комарів, був Інтернет, чистота в номері і відповідне харчування.

Після декількох пропозицій в офісному приміщенні цієї компанії мені був запропонований туристичний тур в Хургаду, Єгипет, готель EL Samaka Beach (три зірки). Тур розпочинався вже наступного дня. Тож я попросив, щоб все оплатити відразу й не було більше додаткових витрат пов’язаних з відпочинком в Єгипті. Мене запевнили, що «все включено», лише по прибутті в Хургаду потрібно оплатити візу в розмірі 25 $ і все. Нас повинні зустріти з  вказівником фірма Aquarius Travel, і відвезти до готелю. Про готель мене запевнили, що це саме те, що я шукаю і мені буде в ньому комфортно з дитиною. Як доказ показали прекрасні фото з сайту, де ідеальні умови та інфраструктура для проживання та відпочинку з дитиною», – йдеться у листі.

Цікаво, що при оформлені туру не були оформлені фінансова документація, не надано ніяких підтверджуючих документів, про те, що «JoinUP!» отримала від чоловіка гроші та не одразу був оформлений сам договір купівлі туру.

«Коли ми прилетіли в Хургаду нас зустрів представник Aquarius Travel і підказав куди ми маємо йти. Тоді по хамськи було сказано, оплатити 27$, хоча на візі стоїть вартість 25$… Згодом посадили в автобус, який ледь їхав і крісла були поломані. Приїхавши в готель… на рецепції ми заповнили документацію і нам дали ключі від наших кімнат.

Foto1

У номері виявився просто жах… Я сказав персоналу, що з дитиною в такому бруді жити не буду і прошу щоб він надав інший номер. У відповідь почув: «хорошо идем, но нада платить»… Я переглянув декілька номерів, (від 10 до 25 доларів за добу на одну особу), та всі вони були однаково брудними… Не маючи коштів я заявив, що додатково платити не збираюсь і зрештою вони мене зобов’язані поселити, бо на руках відповідні документи (ваучер). У відповідь почув: «друг не ростраывайся-договоримся, я дам дешевле», почали торгуватись і скидувати ціни. Коли я відмовився платити «керуючий» сказав, що нічого не знає, і всі претензії завтра до гіда.

Foto2

Ми та декілька сімей, (які опинилися у подібних умовах), вирішили ночувати на кріслах на рецепції, але нас вигнали. Так, як умови не відповідали зовсім тим, що нам пропонували при оформленні туру я просив телефон, щоб зателефонувати в цілодобову підтримку туристів та  повідомити про хамське відношення у готелі, вимагання грошей, але на рецепції скористатися телефоном не дозволили, збрехавши, що він не працює. Зрозумівши, що нічого не доб’юся, я пішов в свою кімнату і почав робити порядок, щоб мати змогу переночувати…

Foto3

Під матрацом лазило багато мурашок, біля шафи були о курки і стояв страшний специфічний сморід, від якого аж нудило. Відчуття було таке, що смердів якийсь труп. По кімнаті літали мухи та комарі. Матраци були пропалені, із плямами, знайшли засохле лайно. Прибравши, ми з дитиною лягли спати. Вимкнувши світло, виключився й кондиціонер. Пройшло декілька хвилин, як мене розбудив сильний крик та неймовірний плач сина… Він сказав, що по обличчі лазить змія. Після перекидування матраців ми побачили ящірок, які спритно втікали з матраса, на якому спав син… Він отримав сильний переляк і я також, і майже всю ніч син плакав і боявся… На ресепшині пояснили, що ящірки «сами убегут»…», – розповідає у листі батько.

Водночас, за словами Михайла Голубки, наступний день як і всі наступні дні, до завершення відпустки, були у тому ж дусі.

«Прийшовши пранці гід, відразу почав пропонувати екскурсії… Я почав обурюватись кімнатою, а він відповів, що всі претензії до тої фірми де я купляв путівку… От якщо я куплю від нього тур, от тоді він за мене відповідатиме, а так: «извини друг они все у вас обещают одно, а мы потом здесь розбираэмся хотим вам помоч,а вы нас не понимать, не хотите платить деньги за хороший номер»…

Ввечері, 04.07.2015 року, разом з сином почали шукати Інтернет, щоб повідомити рідних проте, що ми добралися, і обіцяного Інтернету в нашому готелі не виявилось. Мабуть для того, щоб ніхто не мав змоги пожалітись на умови проживання та відношення персонал  готелю «EL Samaka Beach-3*… Коли знайшли доступ до мережі, я відзразу написав скаргу на електронну адресу офісу[email protected] туроператора «Joіn UP!» скаргу, щодо мого поселення і відношення і невідповідності того, що обіцяв менеджер турагенства в місті Львові Олександра Бартків. Також було повідомлено, про прохання пересилити нас в інший готель або повернути на Україну. Та довів до відома представника туроператора «JoinUP!»,  що в готелі немає Інтернет зв’язку тож я не зможу відповідати на їхні листи…

Відповідь прийшла 07.07.2015 від Наталі Бойко, щоб я написав номер свого ваучера… Після чого мене запевнили, що моїм питання займуться і допомогти в цьому має гід та представник «Joіn UP!» в Єгипті Михайло Писецький. Ввечері 09.07.2015 мене знайшов гід Писецький та запитав на яку я суму розраховую на переселення. Я сказав що коштів не має і це винна фірми, але…», – йдеться у листі постраждалого.

Foto 7

Як зясувалося, ні співробітники туроператора «Joіn UP!», ні представники в Єгипті в особі Михайла Пасацького не допомогли у вирішенні питань.

Foto5

Окрема плачевна тема відпусттки, яку батько із сином незабудуть ніколи – харчування.

«Харчування в їдальні «EL Samaka Beach» було одноманітне. До прикладу, в обід і вечорі печінка, якщо вона не з’їдалась то ця печінка зранку появлялась в макаронах. Ця ж історія із сосисками…  Якщо закінчувалась підливка (схожа на нашу аджику) то рештки заливалась гарячою водою, при свідках розмішувалась, і з посмішкою від шеф кухаря, зі словами «кушайте кушайте», далі потрапляла на тарілки. У мене із сином були кишково-шлункові розлади… Салати нарізані грубо, подані, як тваринам…

За весь період перебування подали один раз кавун і нарізали його маленькими кусочками. Коли підходили діти, то вони сказали «нельзя», а на питання «чому» отримали відповідь від нового шеф-повара «по качану» і сміх всього персоналу…

Щоправда два рази давали диню… І апельсини були цілодобово, щоправда зі смаком гнилості. Так само, завше була проста вода з під крана, а ще «юпі»…

Невже ми настільки «бидло», щоб за наші гроші нас так ображали… Я розумію, що специфіка кухні різна, але давати їсти, як «худобі» і з того насміхатись це вже занадто», – пише обурений чоловік.

Foto6

Ні комфорту, ні їжі, ні безпеки…

«У готелі часто відбувалися крадіжки… Під час перебування на пляжі над головами злітали винищувачі, а у морі разом з нами плавала змія і ніхто не повідомляв, що це отруйна гидота. Також вечорами було чутно місцеві перестрілки», – додав горе-відпочивальник.

«Пекельний» відпочинок для батька із сином завершився 13 липня, але він досі добивається правди та компенсації, за шахрайство вартістю майже на 20 тисяч гривень…