kjh

Працівників російського телеканалу LifeNews видворили з Азербайджану. Про це повідомляє видання Day.Az з посиланням на главу прес-служби Міністерства закордонних справ Азербайджану Хікмета Гаджиєва, передає Корупція.Інфо.



За його словами, працівники телеканалу перебували на території Азербайджану без акредитації і доводили до світового співтовариства недостовірну інформацію про ситуацію навколо Нагірного Карабаху.

«Вони вели провокаційну роботу щодо Азербайджану, неправильно інформували міжнародну громадськість про нагірно-карабахський конфлікт. Беручи до уваги всі ці фактори, було прийняте рішення про недоцільність їхнього перебування на території нашої країни», – заявив Гаджиєв.