Подейкують, що проросійський телеканал «НьюсВан» новоспечений лідер партії «Наші» Євген Мураєв роздерибанив повністю, переманивши половину редакційного колективу на телеканал «Наші». Мабуть, сильно образився на колишніх спільників Вадима Рабиновича і Віктора Медведчука. Швидше за все, таки щось не поділили, чи вкрадені гроші, або які не були погоджені бутафорські посади.

Про це у своєму блозі пише дипломат, блогер Вадим Трюхан, цитуємо:

Подейкують, що НьюсВан «умняшка» Мураєв роздерибанив наухналь, переманивши півстафу на якийсь такий собі телеканал «Наші». Відать, сильно розобідивсі на колишніх своїх подєльніків Рабіновича і Медведчука. Таки щось не поділили. Чи вкрадені гроші, чи не отримані бутафорські посади.

Популярне: Від 200 гривень і вище: Вже з 1 грудня на українців чекає нове подорожчання

Тепер на НьюсВані типу анархія, вакханалія і стагнація. Бува, навіть озвучку спікерам нікому зробити.

Біда одним словом.



Цікаво, в ПАРЄ, Європарламент, Сенат Франції, Конгрес США тощо хтось з тих, хто ще там залишився, на цьому сумнозвісному каналі НьюсВан, скаржитися на українську хунту, яка «вбиває свободу слова», буде?? Адже Мураєв то таке. Головне – «українська хунта», «бандерііівці», «нацисти» тощо!

ПС. Якось воно підпахує. Намагаються з Медведчука зліпити образ позитивного такого собі політика-миротворця. А виявляється, навіть свої в доску з ним по різні сторони барикад. Чудеса на віражах.

ПСПС. Враховуючи те, що пішов наш фігурант проти самого кума великого Пу, його сміливості можна позаздрити. Керівникам нашої держави б такої сміливості…

Нагадаємо, 7 листопада, в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва.

Одразу зазначимо, що офіційно власником телеканалу Newsone до цього також був саме батько нардепа Мураєва.

Тепер новий канал “Наш” розпочав сьогодні мовлення о 6-й ранку на супутнику і в кабельних мережах жіночого телеканалу “Максі-ТВ”(Maxxi TV).

Паралельно триває процес переформатування телеканалу й розширення мережі мовлення, повідомляє прес-служба мовника.